Bij ons in Wijk bij Duurstede hebben ze een landwinkel. Ziet er leuk uit er is ook een museum in gevestigd over de kersenteeld, Er is een oude veiling waar je een spel kunt doen, kortom het ziet er leuk uit. Koop je in de winkel dan krijg je bij iedere besteding van 10 euro een stempel. Kaart vol dan krijg je wat producten, op zich toch een sympathieke geste  De producten die er te koop zijn zijn niet van het prijsniveau van Liddl, Appie of Jumbo. Het is echt wel wat duurder, maar ja dat heb je er voor over. Wat producten in het mandje en afrekenen maar. Het is iets meer dan 19 euro. Een stempel. Bijna 20 euro maar toch maar een stempel. Er iets van zeggend krijg je het botte antwoord “dat zijn nu eenmaal de regels” Regelmatig koop je voor bv 23 of meer. Ik met mijn verstand zou zeggen de ene keer iets minder, de andere keer wat meer. Als ik nu nog wat koop voor een euro? Weer sla ik bijna achterover van verbazing, “nee dat kan niet want dat is een nieuwe aankoop”. Gaat het te goed met dit bedrijf? Heet dit klantvriendelijkheid?

In de binnenstad heeft Ellen een winkeltje “Ellen Natuurlijk” daar in het vervolg naartoe. Ook allemaal biologische producten en in de zelfde prijsklasse als deze landwinkel.

Eens was ik nog erg enthousiast voor dit bedrijf, heb er nog een filmpje gemaakt.